donderdag 9 oktober 2008

DX

Hello Again!

Nou, ik maakte mezelf geen zorgen, wat ertoe leidde dat ik de hele nacht bijna wakker lag en had lopen piekeren. Nog een dx en het vliegen gaat al niet lekker... Het moest beter en je praat jezelf er doorheen, maar toch ben je een beetje down. Wat als ik NU nog een dx moet vliegen? Wat als als als... Er moet natuurlijk geen als zijn, maar uit ervaring is het in de praktijk een stuk lastiger!

Gisteravond foto's zitten kijken en de blog van Sanne-Fleur in Amerika gelezen. Heel erg gaaf en zie bij haar het zelfde verhaal! Wat ik natuurlijk al wist, maar toch erg grappig nu je jezelf steeds beter kunt identificeren. Het allermooiste vond ik het feit dat Sanne-Fleur haar solo had op de N4145D (de drama kist tegenwoordig), waar ik nou TOEVALLIG voor vandaag ook op gepland stond! Nou, dat was natuurlijk een teken, dat kon niet missen. San, je bent geweldig!! Dus ik met een warm gevoel van binnen naar school toe, alles gepland, nog even staan kijken bij de solo van mn roomy (GEFELI EELCO!!:D) en toen konden we gaan. Eerst even gelachen met mijn instructeur over zijn huis, huisdieren en de normale koetjes en kalfjes en vervolgens gaan vliegen.

Het vliegen ging een stuk beter dan vorige keer. Heb geen domme fouten gemaakt, de snelheid op final was beter, de flare was beter, directional control was beter... Alles was gewoon beter. Ik ben er nog niet, maar het gevoel na deze vlucht is wel weer zo'n stuk beter dan de vorige! Bij de debriefing gaf mijn instructeur zo als gewoonlijk wel de dingen aan die verkeerd waren en ECHT nog beter moeten, maar ik mag morgen wel mijn D10 vliegen. Hij gaat morgen helemaal niks zeggen en ik moet het dan goed doen! Ik ga vanmiddag als een dolle chairflyen, lekker thuis eten, vroeg naar bed en morgenvroeg heel goed mijn D10 vliegen. Het moet allemaal kunnen, ik heb het plaatje nu eindelijk goed in mijn hoofd, dus vandaag een hoop vooruit gegaan. Morgen bikkelen en gewoon zonder gezeik die kist aan de grond. Sluit niet uit dat ik nog een DX moet vliegen, maar dat zien we dan wel!

Komt helemaal goed allemaal! Gewoon keihard werken en er dan staan. Makes it better in the end!:D Laat snel weten hoe mijn D10 gegaan is! Dag Dag......

Geen opmerkingen: